Love

Love

onsdag 5. oktober 2011

Im back :D




Heisann alle sammen :D




Eg beklager at eg ikke har fått blogget på nesten en mnd, men tlf min og nettet mitt ble jo self stengt mandagen vi skulle reise hjem igjen til Halden.. Det er jo bare SÅÅ typisk min flaks..



Så no kommer det sikkert en hel del innlegg som dere som vill kan lese ;)









Her er litt frokost kos på Rygge Flyplass mens vi venter på ombordstigning ;)






















Her kommer litt bilder som eg tok ut av vinduet, men er tatt med mobil cam, så er ikke verdens beste bilder. Men det får duge ;)







Her startet flyet å kjøre fra Rygge Flyplass.






Kjører over rygge/Moss.





Oppi luften en plass. :P







:D






Er litt kos å se ut vinduet.. :)






Langt oppi skyene :)





Ser dere den svarte kulen ytterst på vingen? Det er camera :P Så typisk at eg skulle sitte ved det da :P




På vei til å lande i Bergen.







Litt spendenes dette :P





Så flott med solen som skinner på vannet. ;)






Våres flotte Bergen By :D






Da er det landing innen 5 min, så da fikk eg ikke tatt mer bilde for vi skulle gjøre oss klar ;)







Ha en fortreffelig dag :)




Klem Catharina <3







Ingen kommentarer: