Love

Love

torsdag 7. november 2013

Heisann alle sammen :)

Eg skreiv vel at eg skulle ta litt å litt etter alt som har skjedd de siste året :)
Så siden eg ikkje hadde så mykje å blogge om i dag så tenkte eg at det var ein fin anledning til å slenge ut litt bilder å sånn fra bryllupet, men eg finner ikkje minne pinnen min, så blir bare ett par bilder som eg hadde på pcn ;)

Dagen vår veldig fin og magisk i mine øyner, da det var varmt å deilig med solen høyt oppe på himmelen :) <3 

Meg og min kjære mann Jarle <3


Brudeparet med forlovere <3


<3 Brudeparet <3


Burdeparet med alle ungene <3


Bryllupskaken vår. Den har vi laga sjøl, så ble no så som så med den, men helt grei nok :)

Å sånn som dette blir takkekortene seende ut :)

Det var det eg hadde av bilder på pcn, men eg skal legge ut flere "maange" flere bilder når eg bare finner minnepinnen min ;)


Photobucket

Ingen kommentarer: