Love

Love

onsdag 6. november 2013

God kveld alle sammen :)

Hei å hå :)

I dag har eg vært i noe lunde grei form, så i dag har eg å gull jenta mi faktisk klart å surre oss en tur til Åsane for å handle litt ;)

Vi hadde med oss Therese snuppa og Magnus, hennes lille bror, å det var utrolig koselig. Det er kjempe lenge siden eg har vært med hun å mine venner generelt pga eg har vært så sliten å dårlig, så i dag har vi bare kost oss å fått gjort unna litt små plukk :)

Eg har kjøpt to nye kommoder som eg skal ha i gangen oppe for å ha sengetøy i og ikkje minst har eg endelig klart å surre meg til å kjøpe nye puter, er virkelig på tide med nye puter å dyner, men steike meg for noke prisa det er på sånne ting. Blir heilt sjokka eg :P hehe

Først var vi på IKEA for å kjøpe kommodene, så MÅTTE vi jo bare kjøpe en soft ice når vi først var der og, må jo kose oss litt ekstra når man først er i stand til det ;)

Sånn ser altså kommodene ut :) Syns de var helt greie, å god plass i skuffene var det og :)

Så reiste vi på Sparkjøp å kjøpte nye puter, å gull jenta mi fikk seg nye Hello Kitty tøfler.
Det var ei jente som tok helt av da vi kom der, for de hadde jo satt opp en hel haug med jule pynt å nisser over alt. 
Å desse nissane var jo ikkje akk av den minste str, så Ingrid holdt jo på å rive ned en nisse på over en meter for hun skulle jo slite i skjegget for å se om det satt fast :P hehe. Skjønne lille luringen min <3





Her er då den fantastiske nissen som gull jenta mi skulle sjekke skjegget på :P
Var sikker på at ho skulle rive ned heile nissen inne på butikken :P hehe..




Her er putene eg kjøpte, så håper virkelig dei e gode å såve på, for eg har kjøpt 4 stk av dei ;)

Å her er de nye tøfflene til Ingrid Natalie. 
Hun er så fæl til å ta av seg sokker å alt som hun har på seg, skal helst gå uten klær, å skjønner ikkje helt at det er det som er grunnen til at hun blir syk å må ta medesiner, så når hun fant desse i butikken så måtte vi inngå ein avtale med at ho måtte bruke dei heile tiden heime, så ho ikkje blir sjuk igjen sia ho ikkje vil ha sokker på. 
Å utrulig nok, har ho brukt dei stort sett i heile kveld, berre for å sleppe maset om sokkene :P hehe.

Men men, sånn går no dagan :D

Ellers etter vi kom heim igjen slappa me av litt å så laga me middag, å i dag ble det bacon i kvit saus med poteter til :) Super godt, noke mi kjære lille jente liker veldig godt, så ho spiste godt til middag, så ho var ikkje særlig sulten til kvelds, men det er no greit nok, ho spiste ein youghurt, å det er no godt nok så lenge ho e mett :) 
Ellers såg vi litt på Nick jr, før ho sku legge seg, å bare slappa av å kosa oss :)
Er deilig det og av og til, bare de små trolla hadde hatt tid til det litt oftere :P hehe
Men men, no er gullet lagt å eg har blogga litt om dagens gode gjerning :P 
Så no er litt tv sjåing å kvalitetstid med mannen før det er på tide å finne sengen ;)

Ha ein forsatt fin kveld alle sammen :)
Photobucket

Ingen kommentarer: