Love

Love

søndag 3. november 2013

God kveld alle sammen :)

Hei å hå alle sammen :)

I dag har eg ikkje gjort stort mye, har vært å henta gamle bilen min igjen som har stått hos GT Lakken siden ulykka. Det var både godt å trist å se bilen igjen.
Savner god bilen utrolig mye, men no kunne eg ikkje hatt den alikevel pga familie økelse, men det er vondt å se bilen pga alle minnene som slår tilbake på ulykka, sjøl om alt gikk bra med oss å ikkje blei store skader.



Så no blir det å plukke ut av alt det vi skal ha å sette de inn i omegaen, så blir det bra :)

Så var det å reise å hente min lille prinsesse som har vært hos pappaen sin i helgen.
Det er den beste følelsen eg har hatt på leenge, jenta mi kom springene å hoppa opp på meg å sussa meg i hele fjeset, å så kommer det så fint "mamma, eg har savna deg såå masse, eg e glad i deg mamma" <3 Smeltet helt der eg stod med hun i hendene :) <3
Så fikk vi en kjempe god middag der så vi koste oss med god mat å en god prat med pappaen og tulla litt med ungene før vi reiste hjem igjen ;)

No har vi sett finalen i alt for norge :D
Spennende syns eg, å likte tankten på at Berit vant :)



No er det farmen å litt kvalitetstid med min kjære mann før det er kveld her i huset <3


Ha ein forsatt fin fin søndags kveld alle sammen :)




Photobucket

Ingen kommentarer: