Love

Love

onsdag 22. august 2012

Sommer Ferie sammen med gull ungene :)

Heisannn alle sammen :)
 
Her kommer ett lite bilde ras av sommer ferien våres :)
Kommer ett egent innlegg av turen til Bjørneparken, og ett innlegg fra da vi var på lekeplassen :)
Er tom for strøm på Iphonen å den ligger i bilen så får ikke tak i den no.
Så fant eg jo self ikke laderen til cameraet før vi skulle dra på ferie, så måtte jo ta litt bilder med cameraet, iphonen og sony ericsson tlf :P hehe..
Men det kommer, det lover eg dere :)
 
Men i allefall, vi hadde oss en kjempe fin tur med gull ungene.
Turen gikk til Gol Camping Senter, å der var vi fra Søndag til Onsdag..
Det ble en liten tur no siden vi hadde litt sein ferie og gull ungene begynte på skole å i bhg igjen Torsdagen..
 
Søndagen ble det en lang kjøretur da vi skulle kjøre oppover.
Maaange og laaange stopp på veien til camping plassen :P
Men men, sjøl 9timers reise hadde vi det kjempe  kjekt.. :D
Så vi var fremme på camping plassen kl 21.30
Å da var det bare til å lage til sengeplassene å stelle gull ungene, så de kom seg i seng ;)
Knut Tobias og Ole Magnus var på lekeplassen mens eg låg Ingrid Natalie, å det gikk kjempe fint.
De var kjempe flink, er utrolig stolt over kor flinke de var med å legge seg..
Vi fryktet jo att det skulle bli ett mareritt..
Det er første gang de har vært på ferie med camping vogn, så eg syns de var eksemplariske :D
Da Ingrid Natalie var sovnet kom gull guttene tilbake å var klar til å legge seg, så da stellet vi de å de la seg fint til å såve uten noe tull :)
Flinkingene mine :) <3
 
Mandag stod vi opp å spiste oss en kjempe god frokost å gikk ut å nøt det kanon herlige været å litt sånn før turen gikk til Bjørneparken å der stoor koste oss der, både vi og barna :)
Men som sakt kommer ett innlegg om det ;)
Då vi kom hjem i fra Bjørneparken så var kl ca 17.00 å da var det bare til lage oss noe middag å spise den så gikk vi alle sammen bort på leke plassen, noe ungene satte stor pris på.
Vi var på leke plassen i flere timer, å spiste is å koste oss.
Knut Tobias, Ole Magnus og Ingrid Natalie lekte fint med de andre barne som var på lekeplassen også :) Var utrolig artig å se på Knut Tobias og Ole Magnus skulle tøffe seg noe enormt masse for jentene som var der :P
Og ikke nok med det, min lille/stoore Knut Tobias er kommet i flørte stadie :P
Han flørta med ei jente på rundt samme alderen hannes, å mor ble jo bare kjempe flau :P hahha
Guttene fikk lov å være på lekeplassen til kl 22.00, da eg, min kjære og Ingrid Natalie gikk tilbake kl 21.30, for at hun skulle spise kvelds å legge seg ;)
Hun var akk sovnet da Knut Tobias og Ole Magnus kom tilbake så det var jo bra tima :P
Så da var det bare å få de kveldsen å få de i seng. :)
da de var lagt seg så satt meg å min kjære Jarle ute i teltet å slappet av å nøt aleine tide sammen før vi gikk å la oss og :)
 
Syns det var utrolig koselig å sitte ute å slappe av å nyte tiden sammen med min herlige kjæreste som eg er utrolig stolt over at eg har :)
Er kjempe glad for at vi fant hverandre, har ikkje følt meg så hel, å trygg på aldri så mange år. Så det er utrolig deilig å ha den gode følelsen å tryggheten å ikke minst den forelskelses følelsen :D
Det er rett og slett deilig. <3
Vi hadde kubbe lys på bordet å koset oss med litt brus og chips, før vi gikk inn å lagde oss kvelds som da bestod av brød skive med varme karbonder på :P Nam Nam :)
Så var det å hive seg i seng å spreng sove så en var litt utkvilt til dagen etter :)
 
Tirsdagen skulle vi i naturparken Langedrag, men når vi våknet om morgen så hørste vi kor det plasket ned ute, så da ombestemte vi oss..
Vi satt langt om lenge å tenkte på ka vi skulle finne på..
Det er vel igrunn det eneste minuset på Gol, er ikke særlig mye annet enn å gå i Tropicana badeland om det regner ute.. :/
Så vi fant ut vi skulle reise til Halden en tur.
Ned for å besøke min mamma, søster og bror.. :)
Å ungene ble jo helt i hundre for de gledet seg såååå til å se mormor, tante og onkel igjen :D
Så når vi var bestemt oss for det så kom solen å det strålende været..
TYPISK min flaks :P hahaha
Men vi hadde det kjempe kjekt alikevel turen gikk østover og en tur til Sverige :P
 
Eg er jo då blitt veldig glad i å lærekjøre med min kjære, så får kjøre når eg vil så lenge eg bare spør :P
Så eg spurte jo om eg kunne få kjøre østover, å han sa jo selfølgeligen ja, uten att eg tenkte mer på det kjørte vi no da, så tenkte eg jaja, denne gangen skal eg tørre å kjøre igjennom Oslo :D
Jada, kjeempe smaart!!
Tipp kem som kom midt i rusj trafikken da?!?
Joda, det var jo meg det :P haha
Men men, eg lærte mye å ikke minste det med å slappe av i trafikken uansett hvor mye biler å styr som skjer rundt deg ;)
Så det var jo veldig praktisk ;)
Så den turen gikk utrolig bra.. :)
Syns vertfall eg :P hahah
 
Da vi kom ned fant vi ut vi skulle reise til Sverige først å handle det vi skulle ha der så reise til mamma å de.
Da vi kom ned ble jo alle like overasket for vi ringte jo ikke å ga beskjed om at vi kom med, før vi var 10 min fra huset, da vi måtte finne ut om de var oppe i nye huset el om de var i gamle leiligheten enda :P
Tror dere de ble sjokkert eller??
Min søster sa igrunn bare du kødder no, å eg sa nei det gjør eg ikke.. :P
Så sier hun bare slutt å kødd med tryne mitt :P heheh
Så de ble rettn og sletten sjokkert :P heheh
Kjempe gøy syns vi :D
 
Mamma var jo self på jobb så vi måtte jo ta med oss ungene og gå ned å hilse på hun, å det var en stoor suksess. :D
Det å se mamma stråle opp på den måten gjør meg utrolig glad. :D <3
 
Vi ble der nede til kl 20.45 å da fant vi ut at noo MÅ vi kjøre, for det tar jo trossalt nesten 5 timer til campingvognen på Gol..
Så vi kjørte inn på en bensin stasjon og kjøpte mat/kvelds til ungene så de fikk i seg no mat før de sovner ;)
Vi var tilbake på campingen ca 01.30 å da var det bare å legge ungene i sengene sine å komme seg i seng sjøl, siden vi måtte tidlig opp igjen dagen etter, siden vi måtte reise hjem igjen pga skole å bhg start..
 
Onsdagen kom å vi spiste frokost å gjorde alt klart til hjem reisen :)
Mens vi pakket ting å alt klart så fikk gull ungene være på leke plassen aleine..
Eg var borte å så etter de en gang da eg skulle hive bosset å da leket de så fint sammen :)
Så vi kjørte der i fra ca kl 11.00 å turen gikk helt fint hjem igjen :)
 
 
Turen til Gol :)
Ingrid Natalie & Knut Tobias <3
 
 
Ingrid Natalie & Ole Magnus så klare til å reise på ferie :D <3
 
 
En liten stopp for å kjøpe Moreller og Bringebær :D
 
 
Mine herlige skjønninger :)
Ole Magnus, Ingrid Natalie og Knut Tobias <3
 
 
Ole Magnus Og Knut Tobias som tuller seg litt :P hehe
 
 
Alt ka min kjære skal få med seg dåå :P haha..
Skulle prøve meg på å snik fotografere litt, men som dere ser gikk det veldig dårlig..
Han fikk det med seg å dermed kom fingen opp :P hehehe
 
 
Min herlige prinsesse :)
Ingrid Natalie <3
 
Her satt de og solgte Bringebær :)
 
Nydelig natur :)
 
 
Såå stolt av å få sitte på taket :D
 
 
Kose kose :)
 
Koser seg med Bringebær :)
 
 
Fantastisk nydelig natur på Hemsedals fjellet :)
 
 
En flott elv oppe på Hemsedal fjellet :)
 
Her er vi på vei opp Hemsedal fjellet, men både vi og bilen trengte en aldri så liten pause..
Så her stod vi en god stund å slappet av litt å ungene fikk gå ut å leke litt å kose seg :)
Ingrid Natalie slapper godt av i sanden :P hehe
Ole Magnus siler sand igjennom fingrene og Knut Tobias står gjømt bak Jarle :P
Tror han var på jakt etter noe :P hehe
<3
 
Her har vi meg, Ingrid Natalie og Ole Magnus :) <3
 
 
Knut Tobias og Ingrid Natalie <3
 
Ole Magnus <3
 
Her er meg første natten vi såv i camping vognen :P
Skulle prøve å lese en bok, men var ikke så lett når en plutselig skal bli tatt bilde av.
Hahaha..
 
 
 
Her har vi dag nr to :)
Her sitter de å koser seg med Vennebyen og Dolphin Tale :)
 
Koser seg masse :) <3
 
 
Sånn såg det altså ut utenfor der vi satt å koset oss på kvelden etter at små trolla var lagt seg :)
 
Syns det var utrolig koselig å ikke minst deilig :)
Litt tid til å koble ut litt å bare være kjærester :)
Må jo si at det er kjempe kjekt å være sammen med ungene for alt i verden..
De er jo trossalt en del av meg, å de kommer de alltid til å være :D <3
Men det når ungene er lagt å vi kan nyte tiden sammen som kjærester er utrolig godt det og :) <3
 
<3 Elsker Deg Verdens Beste Kjæreste, Jarle gutten miin <3
Photobucket

Ingen kommentarer: