Love

Love

fredag 3. august 2012

Oppdattering fra Mai mnd :D

Heisann alle sammen :)

Som sakt eg skal prøve så godt eg kan ang bloggingen, men det er ikke noe garanti på at det blir noe innlegg hver dag, er ikke alltid tiden og energien strekker til desverre :/

men her kommer ett bilde ras med litt tekst som en liten oppdattering fra Mai mnd ;)


Her er fra 01 Mai, en tur på besøk hos tante Anita, med gode kaker å brus :)
Knut Tobias, Ole Magnus og Ingrid Natalie fant spill der man skulle prøve å fiske opp fisker,
noe som tydligvis var kjempe gøy :)
Måtte bare legge ut dette bilde da eg syns gull jenta mi såg så fantastisk flott ut med de rosa solbrillene :P hehe


Linn-Therese <3

Dette er fra Showbåten, da eg var på Gunslingers konsert med
Linn-Therese, Stian og Thomas :)
Utrolig kjek tur :)


Stian :)


Jarle Gutten miin <3
Da eg møtte Jarle for første gang. :)
Men ble ikke mye til snakking da,
eg å Linn-Therese var mer el mindre oppe med senen hele tiden,
var nede en tur i blandt når vi skulle kjøpe drikke :P


Fest hos Sigbjørn og Sandra :)

Therese god jenta mi <3


Meg og Therese snuppa <3


Meg og Linn-Therese jento <3


Sigbjørn :)



Linn-Therese, Therese og meg <3


Sandra & Linn-Therese,
Therese & Meg <3


På kino med Stian, Linn-Therese og Therese.
Her er jo bare ett fantastisk flott bilde av Linn-Therese og Stian :P HAHA..


17Mai feiring sammen med gullungene og barnefaren :)

Det var ikke noe særlig flott vær her hos oss den dagen, så det ble jo self ikke noe tur gåing i toget i år, for første gang på mange år..
Men vi tar det igjen til neste år, Knut Tobias og Ole Mangus hadde ikke lyst å gå i toget i hele tatt i år, så da valgte vi å la være.
¨
Så vi reiste opp på samfunnshuset å var med på noen aktiviteter så så kjørte vi på Texaco og kjøpte oss softis å resultatet ser dere under her :P
Så ble det å kjøpe oss noe mat i tillegg, så det ble hamburger på oss voksne og pølse og pomfri på de tre små, no som ble tatt godt i mot :)

Her skal gull jenta mi tulle seg litt før hun skulle spise, så pappaen måtte blåse såpebobbler først :P hehe..
Hun bare elsker såpebobbler :P


Her har dere da resultatet av softis spisingen til Ingrid Natalie.. :P
Ole Magnus er jo litt større så han griser jo self ikke så mye som Ingrid Natalie :)
Men lover dere, dette er ikke så gale, det var helt i begynnelsen av isen, da hun var ferdig hadde hun iss til langt ned på knærene :P haha..
Grise jenta mi :P


Knut Tobias veldig konsentrert med å spise isen sin :P

Meg på selveste 17mai :)


Her er gull jenta mi nettopp våknet, hun såv vekk alt som foregikk av aktiviteter på samfunnshuset,
hun var så trøtt å sliten den dagen da hun hadde såvet lite natten før å tidlig på beina for å være med guttene ut å høre på salutten som ble fyrt av kl 07.00 :)


Det var det eg hadde for Mai mnd..
Skal se om eg får lagt ut en liten oppdattering fra Juni mnd i morgen :)

No er det natta her, så får alle som enda er våken ha en forsatt fin natt ;)
Photobucket

1 kommentar:

Leni sa...

18 mai var nå en veldig kjekk kveld!!!! ;)