Love

Love

torsdag 9. august 2012

Hei å hå :)

Heisann alle sammen :)

Her kommer ett par bilder fra de 5 nye familie medlemene våres og gull jenta mi som sitter i den ny sandkassen sin :)


Ingrid Natalie kose seg i sandkassen sin :)
Ble litt mørkt dette bilde, men men..


Her kommer ett litt bedre bilde av hun :)


No har vi fått 5 nye kaniner, så  i grunn og bunn har vi 6stk, men den ene er jo self stukke av, å tydligvis så koser den seg oppe hos naboen sammen med både sauer, hester og hunder.. :P
Litt merkelig hele kaninen tror eg, for den går å beiter sammen med dyr som er mye større enn del selv.. :P


4stk nydelige kanin unger som enda ikke har fått navn stakkars små..
Men me må vel snart klare å finne på noen navn til de ;)



Her har de små skjønne skapningene her hos oss..
En stor inngjering i garasjen.. De har en stor utegård de kan gå på og, men må få fikset ferdig gjerde ute først, pga den svarte hopper jo rett opp på muren uten noe om å men..
Som dere ser her er den svarte noe større enn de andre, men de går utrolig godt overenns med de 4 små fordi om.. ;)
De er alle jenter, å det er valgt med GOD grunn :P
Har ikke særlig lyst på en hel haug med kanin unger..
Er jo så utrolig vanskelig å få gitt de bort. :/



Ellers i dag har eg fått gjort en god del i huset så no er vi så godt som klare for å reise på ferie på Lørdag :D
Skal bli utrolig deilig å komme seg vekk litt, å kose oss masse sammen med de herlige ungene våres :)
Reisen våres går til en camping plass på Gol,
der vi skal gå i Bjørneparken, Langedrag å en plass til eg aldri husker ka heter, :P haha..
Så skal vi jo self en tur i Tropicana badeland :)
Skal prøver så godt eg kan å få tatt masse bilder så dere får se hvordan vår ferie har vært :)


No er kvelden kommet å eg skal hive meg i seng så eg er våken å opplagt til morgendagens gjøremål :)

Natta folkens :)
Photobucket

1 kommentar:

Jannicke sa...

Hehe, så herlig gull jenten er <3. Kjempe fine kaniner dere har fått, her er noen navne tips Conny, , lille mor og cathrine så kan jeg dra en spøk når jeg er på besøk "Har catrhine dratt på ferie ellar ?" fra filmen flukten fra hønsegården :P