Love

Love

torsdag 6. desember 2012

Oppdattering fra september mnd :)

Heisann alle sammen :)
 
Her kommer en liten oppdattering fra september mnd,
blir igrunn mest bilde ras, for å komme igjennom mnd så dere får ett lite innblikk i hva som har skjedd siden sist ;)
 
 
 
Ingrid Natalie som koser seg med sitt nye penalus og tegnebok :)
 
 
Meget stolt over nye tinga sine :)
 
 
Konsentrert sa du?!? :P hehe
 
 
Dette var en dag eg å gull jenta mi skulle kose oss masse sammen hjemme, men så ente dagen med en kjempe kose dag sammen med min kjære mann i lastebilen, å det var stas det :D <3
 
 
 
Gull jenta vår som skulle teste ut arbeids hjelmen til Jarle :P hehe
(litt trøtt på øye og, hardt å være med på jobb) :P hehe..
 
 
Dette er fra en annen dag som dere sikker ser, her koser gullet vårt seg med skillings bolle og sjokomelk til lunsj :P 
 
 
 
Ingrid Natalie fikk besøk av Ranja, naboen vår :)
De to leker igrunn ganske gått sammen :)
Ganske kjekt å se :)
Som dere sikkert ser så blåste det noe sinsykt den dagen :O
 
 
Her er vi ute hele gjengen å hiver frisbi til hverandre :)
Kjempe koselig :)
 
 
Meg og min kjære mann i Bøvågen :)
 
 
 
Koser oss virkelig sammen :)
<3 Elsker mammen min over alt på denne jord <3
 
 
 

Photobucket

Ingen kommentarer: