Love

Love

onsdag 19. desember 2012

Nissefest, Lucia Frokost og dagens kose dag :)

 
Heisann alle sammen :)
 
Eg har funne ut at eg har rett og å slett alt for mye å gjøre på om dagene, så eg glemmer hele bloggen, pga eg vet ikkje hvor å når eg skal få tid til å blogge.. :/
Men eg blogger når eg får og har tid til det, så ingen garanti for at det blir blogging, hver dag, uke el mnd for den saks skyld, men skal prøve så godt eg kan ;)
 
På torsdag 13.12.12 var eg og min kjære mann med gull jenta vår i bhg på lucia frokost, noe som var kjempe stas både for oss og hun :)
 
De gikk først i lucia toget igjennom hele bhg (alle avd), så var det inn på hver sine avd der de forskjelige gikk for å spise godee lussekatter som de hadde bakt å drikke kakao :)
Ingrid Natalie var såå stolt av at vi var der med hun, å stor koste seg sammen med Sander-Emeel som hun er veldig glad i. De har igrunn lekt sammen siden de var små, å er bare 1mnd i mellom de :)
 
Frykten da vi skulle gå var veldig stor, tenkte bare at no ble det grining å tenkte det aller verste,
men det gikk helt fint, hun lekte med de andre barna i bhg å koste seg masse, så når vi skulle gå å sa hade, sa hun bare "javel" å vinket til oss :)
 
 
 

Ingrid Natalie og  Sander-Emeel <3




Nisse Jenta vår <3
 
Tirsdag 11.12.12 var det nissefest i bhg,
noe gullet gledet seg veldig til for da skulle hun få være nisse jente :)
Så sånn såg hun ut den dagen.
De hadde hatt julenissen på besøk i bhg å det var kjempe gøy, hun stor koste seg rett og slett :)
 
 
 
 
I dag skal eg og gullet vårt kose oss masse sammen, kos med kakemann baking, ris boller m.m siden min kjære mann skal på julemiddag med jobben i dag, så blir han jo litt sein hjem, så da skal eg og Ingrid Natalie bruke tiden godt til å være bare mamma og datter, å kose oss mega masse :D
Siden hun no er i bhg så tenkte eg å lage til div kake deiger så alt er klart til å bare begynne å bake å trykke ut figurer når vi kommer hjem igjen.. :)
Litt usikker på ka vi skal til middag i dag, så tenkte igrunn at gullet skulle få velge ka vi skal ha :)
 
Skal se om eg får tatt noke bilde i løpet av ettermiddagen, å om eg evt får lagt de ut her :)
 
Ha ein kjempe fin dag alle sammen :)

Photobucket

1 kommentar:

leni sa...

Herlige bilder. Kjekt for henne å ha gode trygge venner :) juletiden er kos med kidsene <3