Love

Love

tirsdag 24. april 2012

Vår fest i Barnehagen :)

Heisann kjære lesere :)

Eg må først å fremst beklage den dårlige bloggingen her hos meg :P

Har rett og slett gått i ett her, så har ikke orket å tenke på å blogge når kvelden kommer :/
Kjenner eg bare trenger å slappe av da ;)

No er lille (STORE) prinsessen min kommet gått i gang med barnehagen..
Stor koser seg der. :)
Er ingen problem med å gå fra hun om morningen lengre. ;)
Eneste som er problemet no er å få hun opp av sengen om morningene :P
Må jo bare få sakt det, hun er HELT lik på mammaen sin.. :P
Hater å stå tidlig opp, så eg bare sier det, dette er starten på galskapen, tenker eg :P
Håper det kommer seg når hun blir eldre at det i allefall ikke blir verre.. :P


I dag var det vår fest på avd til Ingrid Natalie,
noe vi begge syns var kjempe koselig :)
Da eg kom opp der kom hun springene i møte med meg å eg fikk men mega god kos å suss :D
Det varmet mamma hjertet mitt goodt :) <3
Så gikk vi inn å lekte med kopper å fat å så leste vi 4 bøker før vi skulle spise :)
Fikk jo og kjempe gode hjemmelagde rundstykker der oppe, så det var en nydelig god frokost for min del ;)


Her er det igrunn ikke så veldig mye som har skjedd sånn sett.
Vi har hatt nydelig fint sommer vær i mangen dager no, å det er bare helt fantastisk :D
Så vi har koset oss masse ute i solen :)
så vi har kommet inn på kvelden å spist kvelds å stellet oss så er det igrunn bare til å gå  å legge seg ;)
Men det er jo kjempe kos, så klager ikke ;)

I helgen som var hadde eg barnefri så da ble det jo litt festing :P
Å det var jo bare kanon kjekt, er lenge siden eg har hatt det så kjekt,
men da samlet vi oss alle fra gamle venner til no dagens venner å det var rett og slett super kjekt :D
Så det må jo bare gjentas igjen snart :)

Å søndagen kom å eg stod opp, huset såg ikke ut i måne skinn, så da var det jo bare til å begynne å rydde å styre på.
For gull jenten min skulle jo komme hjem da :)
Men plutselig skjedde det..
Eg fikk en tlf fra barnefar, "kan du ha Knut Tobias og Ingrid Natalie no?"
Å da tenkte eg med meg sjøl, ka i verden har skjedd no..!?!
Jo da, da hadde Ole Magnus prinsen min vært så gira å skulle springe full fart bort i sandkassen så han datt å slo hodet i en stein stakkars, så han måtte på legevakta å sy 6 sting i hodet :/
Da eg såg han var han helt opphovnet i fjeste å mor fikk panikk..
Liv redd for at det var mer alvorlig en som så..
Men heldigvis ikke..
En liten hjernerystelse og kutt i hode, så de sydde det sammen å han kom hjem med godt humør å alt var glemt.
Så han skulle være med å spille fotball, noe som var jo helt uaktuelt for oss da..
Men no går det mye bedre, på fredag el mandag skal ha opp til legen å ta ut stingene igjen så er alt bra ;)

I går fikk de ps2 med 15spill så de skal ha oppe på leke rommet ;)
No er min fetter flyttet ut å eg skal i dag faktisk opp å støvsuge å vaske rommet, å sette inn såve sofaen å sånn der, så skal de få ha sin egen tv stue/leke rom, som vil og bli brukt til gjeste rom ;)

Så no får eg vel bare hive meg i sving her før snuppen min skal hentes hjem fra barnehagen ;)

Ha en super duper ultra hyper fin dag alle sammen :D
(sett for mye på tigergutt filmen) :P
Photobucket

Ingen kommentarer: