Love

Love

torsdag 26. april 2012

Masse koselige bilder av dagene våres :)

Heisann kjære lesere :)

Her kommer ett bilde ras fra disse dagene som eg ikke har blogget noe særlig ;)
Som sakt tanken har vært å blogge, men har rett og slett ikke orket når kvelden kom..
Så bilder er jo blitt tatt :D


Ingrid Natalie ute å leker å koser seg :)


En koselig tur borte hos Linn-Therese og Sander-Emeel :)


Snuppen min koser seg i sand kassen <3

Anne Rita og Ole Magnus i seilebanen
og
Sander-Emeel leker med bil <3


Sander-Emeel <3


Ole Magnus, Anne Rita og Magnus :)


Ingrid Natalie kjører lastebil <3


Sander-Emeel <3

Magnus, Ole Magnus, Anne Rita, Sander-Emeel
og
Linn-Therese  <3

Anne Rita & Ole Magnus slapper av og nyter solen <3


Alle ungene i full lek å morro :)


Ole Magnus, Anne Rita og Sander-Emeel <3


Anne Rita & Ingrid Natalie <3


Ingrid Natalie <3


Linn-Therese, Knut Tobias, Magnus og Marius :)


Ingrid Natalie & Sander-Emeel <3


Ingrid Natalie <3


Robin Andre og Anne Rita <3


Robin Andre og Anne Rita koser seg på dissene <3


Ole Magnus <3
(tøyse gutten min)



Anne Rita på seilebanen og gutta boys i bakrunden <3

En kjempe koselig helg med mye lek å morro å ikke minst grilling hos
Linn-Therese & Sander-Emeel <3


Her har vi da gull jenten som fant ut at hun skulle ut å leke.
Men fikk ikke lov å gå ut i bare bleien, så hun skulle kle på seg. :P
Så her har man resultatet av Ingrid Natalie skal finne klær sjøl å ikke minst kle på seg :P
(tøyse jenten min) <3


Kose tid med mamma :)
Lese bok før hun skal stelle seg å gjøre seg klar for sengen :)


Ingrid Natalie som er ute å koser seg med å plukke blomstrer til mammaen sin :D
skjønningen min <3


En trøtt liten jente som nyter utsikten ut over sjøen :)


Gull jenten skal springe full fart bort i armene på mamma <3


Så måtte vi jo selfølgelig avslutte den koselige dagen med en is :D

Så alt i alt har vi hatt mange fantastiske fine dager, men masse lek å morro ute i fin været :)

No skal eg prøve så godt eg kan med å bli flinkere til å blogge..
Tørr ikke love noe, for er ganske sliten om dagene, men kommer seg nok når vi er kommet inn i døgnrytmen våres skikkelig :)


Photobucket

Ingen kommentarer: